Ads 468x60px

Τετάρτη, 15 Αυγούστου 2012

Αντί να βγάλει τρίχες, βγάζει… νύχια


    alt

Η περίπτωση μιας 28χρονης γυναίκας από το Μέμφις των ΗΠΑ έχει προκαλέσει κατάπληξη και σύγχυση στους γιατρούς. Η περιπέτεια της Σανίνα Άισομ άρχισε το 2009, όταν υπέστη μια σοβαρή κρίση άσθματος.
 
Οι γιατροί της… έδωσαν στεροειδή για να αντιμετωπίσουν τη δύσπνοια. Λίγο μετά τη χορήγηση των φαρμάκων, η νεαρή κοπέλα άρχισε να έχει φαγούρα σε όλο το σώμα. Οι γιατροί της έδωσαν άλλα φάρμακα, πιστεύοντας ότι επρόκειτο για αλλεργική αντίδραση. Ωστόσο, η κατάσταση επιδεινώθηκε.

Η Σανίνα υποβλήθηκε σε ένα σωρό εξετάσεις. Αυτό που ανακάλυψαν οι γιατροί ήταν πέρα από κάθε φαντασία: στο δέρμα της Σανίνα δεν φύτρωναν πλέον τρίχες, αλλά… νύχια! Αυτό προκαλεί «ασφυξία» στο δέρμα της, το οποίο έχει χάσει την ελαστικότητα του και έχει γίνει δύσκαμπτο. Η άτυχη κοπέλα έχει χάσει τα μαλλιά της και είναι αναγκασμένη να φορά περούκα, ενώ οι πόνοι δεν της επιτρέπουν ούτε να περπατήσει άνετα.
 
Η περίπτωσή της είναι η πρώτη που καταγράφεται στα ιατρικά χρονικά και οι γιατροί είναι ιδιαίτερα απαισιόδοξοι, καθώς δεν υπάρχει κανενός είδους θεραπεία.
 
nyxia Αντί να βγάλει τρίχες, βγάζει... νύχια
 
nyxia2 Αντί να βγάλει τρίχες, βγάζει... νύχια
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...